Nova CEESG

FORMACIÓN: Aplicacións da teoría do apego en contextos socioeducativos

02 - 09 - 2022

Do 5 de outubro ao 2 de novembro desenvolvemos un curso, en colaboración con Psimática Aula Virtual, que ten como obxectivo introducir ás/aos profesionais na mirada relacional que proporcionan os principios da teoría do apego e sobre o trauma, de maneira que adquiran novas ferramentas prácticas tanto para facer unha análise máis rigorosa dos casos, como para situarse dunha maneira máis comprensiva e bentratante na relación coas persoas a quen acompaña.

Esta edición do curso é exclusiva para educadoras/es sociais colexiadas/os (tanto no Ceesg como en calquera colexio profesional integrante do CGCEES). O curso impartirase en castelán.
Tamén pode participar alumnado de Educación Social que estea de alta como Amigo/a do Ceesg, e figuras análogas doutros colexios pertencentes ao CGCEES.

Contidos

  • MÓDULO 1. Introdución á teoría do apego: conceptos básicos. De onde vimos?
  • MÓDULO 2. Aplicacións da teoría do apego segundo a perspectiva sistémica. Como se ve afectado o apego na relación cos demais?
  • MÓDULO 3. Coidado, autocoidado e autorregulación emocional. Como repercute o apego na relación co meu propio mundo interior?
  • MÓDULO 4. A mentalización como intelixencia dirixida ao corpo. Que nos di a teoría do apego respecto á nosa rede profesional?

O curso inclúe contido teórico especialmente escrito polo profesor para este curso, que poderás descargar en PDF; resumos de contidos do esencial de cada clase (descargable), un vídeo en cada clase que axuda a consolidar a aprendizaxe dos contidos; documentación complementaria (artigos, webs, etc.) a través dos cales afondar en distintos aspectos, e foros, onde alumnado e profesor compartirán espazo para aclarar conceptos, facer preguntas, achegar novos materiais, etc.

Ver dossier completo do curso (recolle detalladamente os contidos, así como información sobre a metodoloxía, comunicación co profesor, criterios de avaliación, etc.)

Ir ao formulario de inscrición

Datos básicos da formación:

  • Datas: do 5 de outubro ao 2 de novembro.
  • Modalidade: En liña.
  • Prezo: 185 euros.
  • Inscricións ata o 28 de setembro

FORMACIÓN: Aplicacións da teoría do apego en contextos socioeducativos

Quizais che interese

Outras novas

XXI Simposio da Red Renta Básica. Renda Básica: Colocando a vida no centro
XXI Simposio da Red Renta Básica. Renda Básica: Colocando a vida no centro

A Red Renta Básica celebra moi pronto o seu XXI Simposio, baixo o lema: Renda Básica: Colocando a vida no centro. Este ano terá lugar en Galicia e conta coa colaboración do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia.
Será concretamente os vindeiros 28 e 29 de outubro na Coruña, no Paraninfo da Universidade da Coruña.

Os colectivos de Renda Básica de Galicia traballan a favor da Renda Básica como unha idea de transformación e xustiza social. Están presentes en varias localidades do país, A Coruña, Betanzos e Santiago de Compostela, e teñen un obxectivo común: difundir e xerar debate público sobre a Renda Básica para a súa implementación o antes posible. E esta mesma motivación é a que persigue o seu Simposio.

A inscrición no Simposio é gratuíta, a través da web www.rendabasica.gal. Tamén aí se pode consultar toda a información detallada.

E para saber máis sobre a Red Renta Básica: www.redrentabasica.org

Resultado do 8º TFG.eduso
Resultado do 8º TFG.eduso

Esta fin de semana, no marco da Convivencia Internacional da Educación Social celebrada no Xurés, fíxose a entrega de premios ás autoras dos traballos premiados no 8º Concurso TFG.eduso, que premia os traballos de fin de grao do alumnado de Educación Social presentados nas universidades galegas, en galego, durante o curso 2020/2021.

Nesta oitava edición presentáronse un total de 13 traballos presentados a concurso (6 para a modalidade Educación Social estendida e 7 para a modalidade Educación Social escondida), e os traballos seleccionados polo xurado foron:

Na modalida EDUCACIÓN SOCIAL ESTENDIDA:

  • Título: Os tempos de ocio en mozas e mozos en situación de vulnerabilidade.
  • Autor: María Aguión Lamas.
  • Titora: Belén Caballo Villar (Universidade de Santiago)

Modalidade EDUCACIÓN SOCIAL ESCONDIDA:

  • Título: Ser muller en prisión: unha mirada desde as profesionais.
  • Autor: Uxía Hadaly Romero Bouzas.
  • Titora: Laura Cruz López (Universidade da Coruña)

Parabéns ás gañadoras!!

Queremos agradecer a súa participación a todas e todos os participantes que presentaron os seus traballos ao concurso, así como ao xurado, que fixeron posible levar a cabo esta iniciativa. Nesta convocatoria, o xurado estivo integrado por:

  • Xosé Manuel Cid Fernández, profesor da Universidade de Vigo
  • Javier García Álvarez, profesor da Universidade de Santiago.
  • Tania Fátima Gómez Sánchez, profesora da Universidade da Coruña.
  • Raúl González Fernández, profesora da Universidade Nacional de Educación a Distancia (UNED)
  • Pilar Ramallal Fernández, vogal do Ceesg.


Actualmente continúa aberto o prazo, ata o 15 de novembro, da 9ª edición do concurso, para traballos presentados no curso 21/22.

Nos seguintes enlaces está dispoñible un breve resumo de cada un dos traballos, que se recollerán de xeito completo nunha publicación que editará o Ceesg.

Convivencia de Educación Social Xurés 2022
Convivencia de Educación Social Xurés 2022

A pasada fin de semana tivo lugar a Convivencia Iteruniversitaria e Profesional da Educación Social, no Xurés, organizada polo Ceesg con motivo do Día Internacional da Educación Social e co obxectivo de crear e fortalecer lazos e crear redes entre profesionais, estudantado e profesorado de Galicia, Asturias e Portugal.

Foi unha ledicia e un privilexio compartir dous días de formación, de cultura, e de xantares e momentos de lecer, nun marco natural inmellorable e poñendo en valor o noso rural.

Dende o Ceesg queremos salientar e agradecer a gran implicación das universidades e outras entidades colaboradoras, que fixeron posible este evento.

Nas nosas redes sociais poden verse algunhas fotos dos momentos e vivencias compartidas.